Widex hoortoestellen nu ook verkrijgbaar bij Specsavers

29 oktober 2015
Auteur: Rene van der Wilk
Leestijd: 2 min

Bij Specsavers zijn vanaf nu ook Widex hoortoestellen verkrijgbaar. Hiermee heeft de hoortoestellenketen haar assortiment uitgebreid met één van de topmerken.
Specsavers voert naast het Deense Widex ook Unitron, Rexton en Bernafon hoortoestellen. Alle merken hoortoestellen worden onder de naam Advance gevoerd. De Widex hoortoestellen vallen in de Advance 50 serie.  Als u bij Specsavers Widex hoortoestellen wilt uittesten dan kunt u hiernaar vragen.

Widex hoortoestellen waardevolle aanvulling voor Specsavers

De hoortoestellen van Widex zijn een waardevolle aanvulling op het huidige aanbod voor Specsavers. De hoortoestellen staan bekend om hun uitstekende geluidskwaliteit, innovatieve technologie en mooie vormgeving. Kenmerkend voor de Widex hoortoestellen is dat zachte geluiden zeer goed hoorbaar worden en harde geluiden juist worden begrensd. Bovendien zijn de toestellen gebruiksvriendelijk en comfortabel.

Natuurgetrouwe luisterervaring

De Widex Advance reeks omvat hoortoestellen in categorie 2 tot en met 5. Specsavers biedt daarnaast ook de Widex Dream aan. De Widex Dream hoortoestellen behoren tot de top hoortoestellen uit de Widex productlijn. Deze zijn niet verkrijgbaar via de zorgverzekeraar en vallen daarmee in het particuliere segment.

widex-hoortoestellen-specsavers-dream

De Widex Dream serie kan nog meer geluiden verwerken dan de reguliere hoortoestellen, waardoor meer details hoorbaar zijn, ook in een rumoerige omgeving als een restaurant of concertgebouw. De  Widex Advance en Widex DREAM reeks kan worden uitgebreid met diverse accessoires, zoals een afstandsbediening waarmee je het volume kunt wijzigen en speciale luisterhulpmiddelen waarmee de tv goed kan worden verstaan en draadloos getelefoneerd kan worden.

Widex hoortoestellen maken aanbod nog completer

“Met deze uitbreiding van innovatieve hoortoestellen maken we ons aanbod nog completer en kunnen klanten blijven rekenen op professionele zorg en de beste hooroplossing,” zegt Dianne van der Graaf, hoorzorgmanager bij Specsavers. “Mensen met licht tot ernstig gehoorverlies kunnen uitstekend bij onze StAr-geregistreerde triage kwaliteitsaudiciens terecht. Zo hebben wij de expertise in huis om ook consumenten met complexere gehoorproblemen te helpen en waar nodig door te verwijzen naar een audiologisch centrum en KNO-arts.”

Over Specsavers

Specsavers B.V. heeft internationaal meer dan 1700 winkels, waarvan op dit moment 118 winkels in Nederland. De winkels worden geëxploiteerd op joint-venture basis onder leiding van een lokale partners. Het bedrijf bekend van brillen startte in 2007 in Nederland ook met de verkoop van hoortoestellen. Inmiddels biedt Specsavers in 122 plaatsen hoorzorg; in 110 Specsavers-winkels en op 11 servicepunten. Alle winkels worden geleid door gediplomeerde StAr-geregistreerde triage audiciens.

Reacties (5)
  1. Goedenmiddag,
    Wat is bij u de prijs van de Widex TV-DEX?

    • Ik zie dat de Widex TV-DEX op internet aangeboden wordt voor 245,50 euro. U kunt natuurlijk ook informeren voor de prijs bij uw audicien. In de webshop van HOorzaken is deze niet verkijgbaar.

  2. DENKT U WIDEX-TOESTELLEN TE GAAN KOPEN?
    LEES DAN HIERONDER WAT U TE WACHTEN KAN STAAN

    Op dit moment zit ik al 23 dagen te wachten op terugkeer van een bij een Specsavers-filiaal ter reparatie aangeboden WIDEX-apparaat, dat na 14 dagen gerepareerd terug zou zijn. In 30 jaar had ik overigens nog nooit langer dan 7 dagen dagen op een gerepareerd toestel moeten wachten.
    Het wordt er kennelijk allemaal niet beter op.

    Na 15 dagen wachten naar de winkel gemaild met de opmerking dat de reparatietijd verstreken was en of ze bij de importeur van WIDEX-hoortoestellen wilden informeren waar mijn gerepareerde toestel bleef, want ik had het idee dat mijn toestel zoek was geraakt.

    Enige dagen later bericht van de winkel dat ze contact hadden opgenomen met WIDEX. Mijn apparaat was daar inderdaad ZOEK GERAAKT en men was verwoed aan het zoeken…

    VEEL LIEFS UIT POLEN
    De volgende dag weer een e-mail van Specsavers:
    mijn toestel was zowaar terecht!
    MAAR HET LAG NU ONGEREPAREERD(!!!)
    IN DE WIDEX-VESTIGING IN POLEN !!!

    Gekker moet het toch niet worden!
    Inmiddels was ik het apparaat al 19 dagen kwijt!
    Na een e-mail naar WIDEX schreef de service manager (SM) dat het allemaal te wijten was aan een verhuizing en een nieuw software programma.
    En dat WIDEX heel zuinig met mijn apparaat was omgegaan…
    (Ja, daarom ligt het natuurlijk na 19 dagen nog steeds ongerepareerd in Polen; niemand durft het aan te raken).

    De SM hoopt verder op mijn begrip (over de misstanden)…
    Daar moet ik het kennelijk mee doen.
    Maar volgens de SM ligt mijn toestel waarschijnlijk eind van de week
    (dat is dus vandaag) na 23 dagen in de Specsaverswinkel in Zwolle.
    Aldus de SM van WIDEX…

    Nou, vergeet dat maar!
    Het is nu al zaterdag en er is geen bericht van Specsavers en/of WIDEX gekomen. De mededelingen van de WIDEX-SM blijken dus niet zo betrouwbaar en zijn kennelijk bedoeld om de gedupeerde klant zoet te houden.
    Wellicht ligt het apparaat nu (al dan niet gerepareerd) in een Tsjetsjeense WIDEX-vestiging of ergens in Timboektoe.

    Gelukkig heb ik de geruststellende mededeling van de WIDEX-MANAGER dat WIDEX heel zuinig met mijn hoorapparaat omgaat.
    Je moet alleen afwachten of je je eigendom ooit nog terug zal zien.

    In ieder geval is er nog steeds geen einde gekomen aan deze lijdensweg.

  3. In dit geval vind ik dat specsaver tijdelijk een vervangend gehoorapparaat zal moeten verstrekken van het zelfde merk welke geschikt is voor uw gehoorafwijking, u heeft neem ik aan niet voor niets een gehoorapparaat aangeschaft en gekocht bij specsaver vanwege service.

  4. Door Specsavers is in de 5 jaar na aanschaf van 2 hoortoestellen niet eenmaal aangeboden om toestellen een service beurt te geven, dit is het verschil in service die gegeven wordt bij Schoonenberg en Beter Horen, n.l. 1x per jaar een brief met aanbod nakijken en schoonmaken toestellen. Dus nu na 5 jaar weer naar een van de audiciens die deze service wel bieden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer nieuws

Het verhaal van Frances: lees hier over haar ervaringen met haar Cochleair Implantaat

18 april 2024 | Het is oktober 2012 als ik sinds lange tijd weer de wachtkamer van de KNO [...]

Fluoroscopie biedt meerwaarde bij plaatsing cochleair implantaat

15 april 2024 | Duitse onderzoekers zien voordelen van de inzet van een fluoroscopisch beeldvormingssysteem bij het implanteren van [...]

Bernafon Encanta nieuwe hoortoestelfamilie uit de koker van Demant  

14 april 2024 | Demant het moederbedrijf van Oticon en Bernafon lanceerde afgelopen week tijdens een bijeenkomst in Utrecht [...]

Realistische reclames zijn een utopie, ook voor hoortoestellen | Column

11 april 2024 | De roep om realistische reclames voor hoortoestellen komt met enige regelmaat voorbij op sociale media. [...]