Specsavers uitgeroepen tot beste audicien winkelketen

14 september 2018
Auteur: Rene van der Wilk
Leestijd: 2 min

Specsavers is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot beste audicien winkelketen. Tijdens de jaarlijkse ABN AMRO Retailer of the Year Awards is het bedrijf uitgeroepen tot ‘Beste Winkelketen van Nederland’. Specsavers komt deze eer toe in de categorie audiciens. Het bedrijf kreeg van de consumenten de hoogste waardering en bleef daarmee de ketenbedrijven Beter Horen en Schoonenberg voor. 

beste audicien winkelketen specsavers

Specsavers uitgeroepen tot beste audicien winkelketen 2018-2019

Directeur Remko Berkel van Specsavers zegt hierover: “We zijn ongelooflijk trots op het winnen van deze award. Dat we dit jaar wederom zijn uitgeroepen tot beste audicien is ongelooflijk en bevestigt eens te meer dat onze strategie klopt. We willen klanten niet alleen de beste prijs bieden, maar ook de beste hoorzorg leveren. Die combinatie slaat aan en wordt gewaardeerd door de consument.’’ Daarnaast geeft Berkel aan: ‘’Het winnen van deze prijs is alleen mogelijk met de inzet van onze medewerkers. Zij doen keer op keer hun uiterste best om onze klanten optimaal te bedienen met professionele oog- en hoorzorg. Als dit dan tot deze waardering leidt en we hiermee deze award winnen, dan is dat het mooiste compliment dat je als bedrijf kunt ontvangen.”

Verkiezing Beste Winkelketen van Nederland

De awards zijn uitgereikt tijdens het event met als thema ‘meer dan een transactie’. De functie van winkels verandert: de fysieke winkelomgeving wordt een plek waar retailers een verbinding aangaan met de klant. Dit gaat veel verder dan slechts het ‘ruilen’ van geld voor producten en diensten. Q&A is initiatiefnemer van de jaarlijkse Retailer of the Year verkiezing. De verkiezingen zijn dit jaar voor de zestiende keer uitgevoerd. ABN AMRO is als hoofdsponsor aan de verkiezingen verbonden.

 

beste audicien keten specsavers

Specsavers: brillen en hoortoestellen

Specsavers is in 1984 opgericht door Doug en Mary Perkins als opticienketen. De oprichters wilden een opticien zijn die net zo betrouwbaar was als de lokale opticien maar met de inkoopkracht van een internationale onderneming. Het idee hierachter was dat zij brillen tegen voordelige prijzen konden verkopen zonder dat het ten koste ging van de kwaliteit.
Specsavers heeft internationaal inmiddels bijna 2000 winkels, waarvan op dit moment 139 winkels in Nederland. De winkels worden geëxploiteerd op joint-venture basis. Het bedrijf bekend van brillen startte in 2007 in Nederland tevens met de verkoop van hoortoestellen. Inmiddels bieden alle Specsavers winkels in Nederland ook hoorzorg aan. De hoorzorg staat in alle winkels onder leiding van gediplomeerde StAr-geregistreerde triage audiciens.

 

Reacties (9)
  1. gewoon hee goed

    • Ik had vandaag een ontzettende vervelende ervaring bij deze ( ” bekroonde”) zaak.
      Ik kwam mijn nieuwe bril ophalen.
      In eerste instantie was hij zoek( in verkeerd vak gestopt).
      Maar vele malen ernstiger was het dat de glazen niet goed waren!
      De ” opticien” had mijn ogen verkeerd opgemeten.
      Dus opnieuw een oogmeting ( andere opticien, een goede!) en idd de 1e meting..
      Fout! Dus geen bril mee naat huis.
      Nu moet ik 2 weken wachten op nieuwe bril.
      We zouden één dezer dagen op vakantie gaan, dat moet nu ZONDER leesbril.
      Dank aan de niet terzake kundige “opticien” van Specsavers.
      Bovendien was bovenstaande ” opticien” ook erg klantonvriendelijk.
      Volgende bril..
      NIET MEER BIJ SPECSAVERS.

  2. Zo tevreden! Super!

  3. U geeft een indruk dat alle gehoorapparaten gratis zijn, maar dat is dus niet zo! Wat dat betreft is er toch geen verschil met Beter Horen ik ben zoekende als muziekliefhebber naar het beste apparaat.

  4. Niet tevreden ,beetje voor de za..ken wegdraaien en niet terugbellen.Mooie service of niet.Bedank hiervoor.Ga wel ergens anders heen . SORRY HOOR.

  5. 00k ik zeer ontevreden over Specsavers Oren. 5 maanden nu onderweg en nog steeds pijn in de oren o.a. door niet passend oorstukje en te korte draadjes.Nog steeds niet opgelost en als je boos wordt dan heb je geen toegang meer tot de audicien in Lelystad. Ze laten mij gewoon zitten met de pijn!
    (Witte Bob)

  6. Hooghartige audiciene welk je behandelt of de klanten allemaal kleutertjes zijn. Zeer irritante ambassadrice van dit Engelse bedrijf. Geen aanbeveling in Nijmegen.

  7. Slechte ervaringen, bij franchise zaak hebben ze niet eens toegang tot persoonsgegevens als je in een andere winkel je hoortoestel is aangemeten. Reden privacy!! En eeinig flexibel als je met een afgebroken slangetje komt hebben ze niet eens tijd om dat te vervangen! Laat maar hier dan bellen we wel, kun je weer extra naar ze toekomen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer nieuws

Herstel van het gehoor met gentherapie bij erfelijke slechthorendheid weer stapje dichterbij

17 juli 2024 | Onderzoekers van het Mass Eye and Ear instituut hebben het gehoor bij muizen met een [...]

MED-EL en Starkey gaan samenwerken op het gebied van Bluetooth-connectiviteit

16 juli 2024 | MED-EL en Starkey kondigen aan samen te gaan werken. De samenwerking zal zich met name [...]

Emotioneel Gewaarzijn en Expressie Therapie bij behandeling tinnitus heeft potentie

15 juli 2024 | De toepassing van ‘Emotional Awareness and Expression Therapy (EAET)’ bij de behandeling van tinnitus heeft [...]

Musi-CI training najaar 2024: muzikale training voor mensen met een cochleair implantaat

9 juli 2024 | Vanaf september vinden er weer Musi-CI trainingen plaats voor mensen met een cochleair implantaat. De [...]