HOorzaken.nl groeit uit tot best bezochte website over slechthorendheid en horen

11 april 2016
Auteur: Rene van der Wilk
Leestijd: 1 min

De website is HOorzaken.nl met rasse schreden uitgegroeid tot de best bezochte website over horen, hoorproblemen, hooroplossingen en gehoorpreventie. Sinds de website volledig vernieuwd is in 2014 door MB bedrijfskundig marketing advies zijn de bezoekersaantallen maandelijks flink toegenomen.
De website gaat inmiddels op weg naar de 60.000 unieke bezoekers per maand. Naast vaste bezoekers die werkzaam zijn als professional binnen de hoorbranche, bezoeken ook veel slechthorenden en mensen met vragen over hoorproblemen of gehoorschade de website. Ook de pagina’s met informatie over hoorhulpmiddelen en hoortoestellen staat in de top 10.

bezoekersaantallen hoorzaken.nl
Inmiddels hebben ook steeds meer adverteerders de website HOorzaken.nl ontdekt om via dit medium hun producten, diensten of vacatures onder de aandacht te brengen.  Door deze inkomsten is het mogelijk de website steeds verder te optimaliseren en bezoekers ook een snel werkende site te bieden.
Nieuws  en suggesties zijn natuurlijk altijd welkom. Heeft u nieuws of heeft u interesse om te adverteren op HOorzaken.nl neem dan gerust contact op.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer nieuws

Het verhaal van Frances: lees hier over haar ervaringen met haar Cochleair Implantaat

18 april 2024 | Het is oktober 2012 als ik sinds lange tijd weer de wachtkamer van de KNO [...]

Fluoroscopie biedt meerwaarde bij plaatsing cochleair implantaat

15 april 2024 | Duitse onderzoekers zien voordelen van de inzet van een fluoroscopisch beeldvormingssysteem bij het implanteren van [...]

Bernafon Encanta nieuwe hoortoestelfamilie uit de koker van Demant  

14 april 2024 | Demant het moederbedrijf van Oticon en Bernafon lanceerde afgelopen week tijdens een bijeenkomst in Utrecht [...]

Realistische reclames zijn een utopie, ook voor hoortoestellen | Column

11 april 2024 | De roep om realistische reclames voor hoortoestellen komt met enige regelmaat voorbij op sociale media. [...]